Als klant van Elegant kan je hier inloggen om je energiecontract helemaal zelf te beheren:
Hier vindt u alle gegevens over uzelf (naam, adres enz.) terug, zoals u die hebt opgegeven. Sommige gegevens kunt u veranderen, bijv. uw e-mailadres of het telefoonnummer. Ook uw wachtwoord kunt u hier veranderen.
Voor elk contract dat u bij ons heeft, kan u grafieken raadplegen die de evolutie van uw verbruik van de voorbije drie jaar weergeven.
Hier vindt u alle facturen die Elegant ooit naar u heeft gestuurd terug. Zowel de voorschotfacturen als de jaarlijkse afrekenfacturen en de eventuele slotfactuur. Bij elke factuur staat ook vermeld of we uw betaling ontvangen hebben.
Op deze pagina vindt u alle informatie terug m.b.t. uw voorschotbedrag. U kunt hier uw voorschot herberekenen en indien gewenst zelf uw voorschotbedrag wijzigen.
Hier kan u uw huidige, vroegere en toekomstige contracten en aansluitingen raadplegen. De leverperiode, meternummers en tariefplannen zijn hier beschikbaar.
Elegant biedt aan uw betalingen te regelen via een domiciliëringsopdracht bij uw bank. Hier kunt u elke bestaande domiciliëringsopdracht nakijken en nieuwe domiciliëringsopdrachten aanmaken.
Wie moet u opbellen als u gas ruikt? Of als de stroom is uitgevallen? Wie is uw distributienetbeheerder en wat is zijn telefoonnummer? U vindt het in Nuttige nummers.
Hier kan u een nieuwe aansluiting aanvragen op een nieuw of een bestaand adres.