Bedankt! Wij hebben uw aanvraag om klant te worden goed ontvangen.
Wat gebeurt er nu met uw aanvraag?
U krijgt een e-mail om uw aanvraag te bevestigen. Kijk de gegevens goed na en klik vervolgens op de hyperlink in die e-mail. Dit is nodig alvorens wij uw aanvraag verder kunnen behandelen.
Een Elegant-medewerker zal vervolgens uw aanvraag nakijken en zo nodig contact met u opnemen.
Meteen na aanvaarding door de netbeheerder, wordt de oude leverancier op de hoogte gebracht om de overdracht te regelen. Opgelet: bij een verhuis contacteren we enkel de oude leverancier op uw nieuwe adres. Voor uw oude adres dient de nieuwe bewoner zelf een leverancier te kiezen (dit mag natuurlijk Elegant zijn).
Zodra uw netbeheerder alles heeft bevestigd (dit kan enkele dagen duren) mailen wij u een login en een paswoord die toegang geven tot Mijn Elegant.
De netbeheerder zal u enkele weken voor de effectieve overstap vragen de meterstand door te geven, zodat uw oude leverancier een slotfactuur kan opstellen.
Hartelijk dank voor het vertrouwen!
Het team van Elegant.
Welkom bij Elegant!
Wij, Elegant, verzoeken je het gebruik van optionele cookies, en daarmee vergelijkbare technieken,
op deze website te accepteren.
Met deze cookies kunnen wij (en derden) je internetgedrag op onze website en mogelijk ook
hierbuiten, verzamelen en analyseren. Hierdoor kan vervolgens onze website verbeterd én
gepersonaliseerd worden. Ook kunnen we onze communicatie verbeteren en kunnen advertenties
op jouw persoon worden afgestemd. Dit geldt ook voor websites en apps van derden, en ook voor
social media. Je leest meer over de specifieke doeleinden van deze cookies in ons cookiebeleid en
privacyverklaring.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om optionele cookies te gebruiken.
Als u geen toestemming geeft voor het plaatsen van optionele cookies, worden alleen strikt
noodzakelijke cookies geplaatst. Je kan je cookie-instellingen altijd weer aanpassen aan jouw
voorkeuren.